Tuesday 23rd April 2024

دیدار مسئول امور فرهنگی موسسه آموزش عالی پیروزان با معاونت فرهنگی و اجتماعی و کارکنان امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه بیرجند
Facebook
Twitter
LinkedIn

مسئول امور فرهنگی موسسه آموزش عالی پیروزان با معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و همچنین روابط عمومی دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار که در محل دانشگاه بیرجند برگزار شد با هدف افزایش تعاملات طرفین و همچنین استفاده از تجربیات همدیگر و پیشبرد امورات فرهنگی و هنری دانشگاه ها بود.آقای مهندس مشکانی در این دیدار ضمن گزارش برنامه های و فعالیت های فرهنگی و هنری درخشان موسسه آموزش عالی پیروزان در شهرستان فردوس بر ایجاد ارتباطات دو طرفه جهت همکاری در اجرای برنامه های استانی و همچنین برنامه های شهرستانی تاکید نمودند. جناب آقای مهندس مشاوری نیا نیز بر این مسئله تاکید نمودند و نکات کلیدی در خصوص نیرو سازی و همچنین ایجاد شبکه قوی فرهنگی در بین دانشجویان فعال دانشگاه اشاره کردند. همچنین آقای مهندس سیف الهی مسئول کانون های فرهنگی هنری دانشگاه بیرجند فرموندن: امروزه با وجود مجازی بودن دانشگاه ها و کمرنگ بودن حضور دانشجو این این فرصت می توان در خصوص فرهنگ سازی در فضای مجازی و کانال های دانشجوئی استفاده حداکثری برد. آقای مهندس رفیعی رئیس حوزه روابط عمومی دانشگاه بیرجند نیز با تاکید بر فضاسازی و زیبا سازی و تبلیغات صحیح عنوان نموندن که بهترین راه برای تبلیغات پربازده صدات در اعلان خبرها از سوی روابط عمومی هست. این دیدار ساعت 13 ظهر با صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت.

 

طرح آموزش در مسیر اشتغال موسسه آموزش عالی پیروزان به منظور ایجاد بستر مناسب برای مهارت آموزی دانشجویان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی ایجاد گردید تا دانشجویان در طول دوران تحصیل با مهارت های مورد نیاز بازار کار متناسب با رشته تحصیلی خود آشنا شوند.

تماس با ما:

آدرس دانشگاه: استان خراسان جنوبی، شهرستان فردوس، بلوار خرمشهر

موسسه آموزش عالی پیروزان
کد پستی :۹۷۷۱۶۷۵۹۵۹

۰۵۶-۳۲۷۳۱۸۰۱-3

Template Design:Dima Group