Saturday 20th April 2024

پیام تبریک آقای مهندس عبداله زاده قائم مقام و رئیس هیئت امنای موسسه آموزش عالی پیروزان
Facebook
Twitter
LinkedIn

آقای مهندس عبداله زاده قائم مقام و رئیس هیئت امنای موسسه آموزش عالی پیروزان در پیامی روز دانشجو را خدمت تمام دانشجویان کشور علی الخصوص دانشجویان موسسه آموزش عالی پیروزان تبریک گفتند.

مهندس عبداله زاده رئیس هیئت امنای موسسه آموزش عالی پیروزان در پیامی سالگرد حماسه 16 آذر را به جامعه علمی و دانشگاهی استان به خصوص دانشجویان عزیز تبریک گفت و نعمت بزرگ استقلال و آزادی و امنیت پایدار امروز کشورمان را مرهون مجاهدت و فداکاری جوانان و دانشمندان بزرگواری دانست که با خون خود نهال پر خیر و برکت انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. 16 آذر که نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجوی مسلمان در برابر نظام سلطه دارد یاد آور رشادت دانشجویانی است که سینه خود را در برابر تیرهای استعماری دشمن سپر کردند و در گذر زمان فریاد ضد استکباری ملت ایران را به گوش جهانیان رسانده اند.

 

طرح آموزش در مسیر اشتغال موسسه آموزش عالی پیروزان به منظور ایجاد بستر مناسب برای مهارت آموزی دانشجویان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی ایجاد گردید تا دانشجویان در طول دوران تحصیل با مهارت های مورد نیاز بازار کار متناسب با رشته تحصیلی خود آشنا شوند.

تماس با ما:

آدرس دانشگاه: استان خراسان جنوبی، شهرستان فردوس، بلوار خرمشهر

موسسه آموزش عالی پیروزان
کد پستی :۹۷۷۱۶۷۵۹۵۹

۰۵۶-۳۲۷۳۱۸۰۱-3

Template Design:Dima Group