Sunday 28th April 2024

دیدار رئیس هیأت امنا‌‌ء و رئیس مؤسسه آموزش عالی پیروزان با معاونت پژوهشی دانشگاه بیرجند
Facebook
Twitter
LinkedIn

در این دیدار چند ساعته سعی گردید تا دو مجموعه با فعالیت های پژوهشی هم آشنا گردند تا بتوانند در آینده به صورت مشترک فعالیت هایی را در سطح استان آغاز نمایند.
دکتر اکبرپور معاون پژوهشی دانشگاه بیرجند با اشاره به حجم قراردادهای پژوهشی یک سال گذشته، از افزایش چند برابری درآمد دانشگاه از محل پروژه های پژوهشی خبر داد و اعلام آمادگی نمود تا با مؤسسه آموزش عالی پیروزان فردوس نیز در این زمینه همکاری نماید.

مهندس عبداله زاده نیز در ادامه ضمن ابراز خرسندی از نزدیکی دیدگاه های دو مجموعه در ایجاد دانشگاه نسل سوم و دانشگاه کارآفرین با ارائه گزارش مختصری از ۱۳۰ پروژه سرمایه گذاری که مؤسسه آموزش عالی پیروزان در آنها ایفای نقش نموده بر نقش دانشگاه های استان در توسعه منطقه تاکید داشت.

دکتر زنگویی نیز مؤسسه آموزش عالی پیروزان را در مسیر دانشگاه کار آفرین تعریف نمود و از انعقاد تفاهم نامه همکاری استقبال کرد.

 

طرح آموزش در مسیر اشتغال موسسه آموزش عالی پیروزان به منظور ایجاد بستر مناسب برای مهارت آموزی دانشجویان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی ایجاد گردید تا دانشجویان در طول دوران تحصیل با مهارت های مورد نیاز بازار کار متناسب با رشته تحصیلی خود آشنا شوند.

تماس با ما:

آدرس دانشگاه: استان خراسان جنوبی، شهرستان فردوس، بلوار خرمشهر

موسسه آموزش عالی پیروزان
کد پستی :۹۷۷۱۶۷۵۹۵۹

۰۵۶-۳۲۷۳۱۸۰۱-3

Template Design:Dima Group