Friday 19th April 2024

پیام قائم مقام و رئیس هیئت امنا موسسه آموزش عالی پیروزان به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی
Facebook
Twitter
LinkedIn

🔹به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیروزان؛متن پیام مهندس عبدالله زاده به شرح ذیل است:

🔺دهه مبارک فجر، سرآغاز طلوع اسلام، خاستگاه ارزش‌های اسلامی، مقطع رهایی ملت غیور ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

🔺دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی است.

🔺جامعه‌ی دانشگاهی که از روزهای آغازین انقلاب اسلامی، در خط مقدم این حرکت بزرگ حضور فعال و مؤثر داشته‌‌اند، همچنان با دانش، خودباوری و نوآوری در خط مقدم توسعه و پیشرفت کشور ایستاده و عزت‌آفرین‌اند. 

🔺اما امسال، درحالی سالروز انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن می‌گیریم که کشور عزیزمان در جنگ با ویروس منحوس کرونا به‌سر می‌برد و چشم امید مردم عزیزمان به خرد و همت دانشمندان ایرانی دوخته شده است.

🔺اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و یاد وخاطره امام راحل وشهدای گرانقدر انقلاب این ایام فرخنده را به تمامی مردم شریف و شهید پرور شهرستان فردوس، خصوصا جامعه دانشگاهی، کارکنان، اساتید و دانشجویان عزیز این مرکز آموزشی تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است که با همدلی و اتحاد همچنان پرتلاش درعرصه علم حرکت کنیم.

✍️حمید عبدالله زاده
قائم مقام و رئیس هیئت امنا مؤسسه آموزش عالی پیروزان

 

طرح آموزش در مسیر اشتغال موسسه آموزش عالی پیروزان به منظور ایجاد بستر مناسب برای مهارت آموزی دانشجویان با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی ایجاد گردید تا دانشجویان در طول دوران تحصیل با مهارت های مورد نیاز بازار کار متناسب با رشته تحصیلی خود آشنا شوند.

تماس با ما:

آدرس دانشگاه: استان خراسان جنوبی، شهرستان فردوس، بلوار خرمشهر

موسسه آموزش عالی پیروزان
کد پستی :۹۷۷۱۶۷۵۹۵۹

۰۵۶-۳۲۷۳۱۸۰۱-3

Template Design:Dima Group