کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی)
کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (بازاریابی)
هدف از این رشته عبارت است از: آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمانهای بازرگانی خصوصا واحدهای مرتبط با بازار مصرف، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی به مدیریت و بازار، جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مربوط به مشکلات بازارشناسی، توسعه بازار، …، ارزیابی راه حلهای مختف در مورد هر مسأله و تصمیم گیری و
اجرای تصممیمات اتخاذ شده. افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت
شرایط و اوضاع و احوال متغیر اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژیکی و سیاسی که
بازار را تحت تاثیر قرار می دهند و تطبیق برنامه های سازمان با شرایط جدید و ایجاد زمینه لازم و تشویق دانشجویان به خودآموزی و رشد فردی و حرفه ای.
آینده شغلی رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی